Αν η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί, τότε μπορείτε να την ακυρώσετε χωρίς κάποια επιβάρυνση καλώντας τηλεφωνικά στο 2551 101 352 ή στέλνοντάς μας email στο [email protected].
Στην περίπτωση κατά την οποία τα προϊόντα που έχετε λάβει έχουν υπερβεί την ημερομηνία λήξης σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής ή γίνονται αντικατάσταση με νέα προϊόντα χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.
Στην περίπτωση λάθους αποστολής της εταιρείας μας, σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής ή γίνεται αντικατάσταση με προϊόντα οποιασδήποτε αξίας της επιλογής σας και γίνεται ο αντίστοιχος οικονομικός αντιλογισμός.
Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της εταιρείας μας και υπάρχει επιθυμίας υπαναχώρησης της παραγγελίας, κι εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνίας παραλαβής, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με άλλο προϊόν ή επιστροφή χρημάτων, εφόσον η συσκευασία του/των προϊόντων έχει παραμείνει αναλλοίωτη. Τα μεταφορικά έξοδα της παραγγελίας αποζημιώνονται στο ακέραιο. Για την επιστροφή των προιόντων τα έξοδα αποστολής θα επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. Εαν ο καταναλωτής δεν επιθυμείς να καλύψει τα έξοδα επιστροφής ο ίδιος μπορεί να καλυφθούν απο την εταιρία μας με κόστος αντιλογισμούς απο το υπόλοιπο της παραγγελίας, 5,80 ευρώ.
Αλλαγή σε μη ελαττωματικά προϊόντα γίνεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών με το συνολικό κόστος αποστολής να βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
Δικαίωμα υπαναχώρησης έχουν πελάτες/καταναλωτές που κατά την έννοια του Ν.2251/94, αγοράζουν με απόδειξη λιανικής και όχι πελάτες/καταναλωτές που κάνουν αγορές με έκδοση τιμολογίου.
Εαν έχουν παρέλθει οι 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνίας παραλαβής, η επιστροφή μπορεί να γίνει μόνο μετά από σχετική συνεννόηση με το τηλεφωνικό μας κέντρο. Η αποστολή των προϊόντων γίνεται σε εμάς με έξοδα αποστολής που βαρύνουν τον αγοραστή. Η οικονομική διαφορά πιστώνεται σε λογαριασμό ή κάρτα του πελάτη εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση που η αποστολή γίνει με έξοδα την εταιρίας μας, το κόστος αντιστοιχεί σε 5,80 ευρώ.
Η μη παραλαβή προιόντων που συνοδεύεται απο επιστροφή τους στον αποστολέα, συνεπάγεται με υπαναχώρηση απο την παραγγελία.
Στην περίπτωση κατά την οποία το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα και καλύπτεται από εγγύηση γίνεται αντικατάσταση σε συνεννόηση με την εταιρεία του προϊόντος.
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννοήσεως και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα δεν έχουν ανοιχτεί και είναι στην αρχική τους κατάσταση.
Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.
Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου πρέπει η επιστροφή να γίνεται με έκδοσης του αντίστοιχου δελτίο αποστολής.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το dizi-living.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον τρόπο που έχει γίνει η πληρωμή.
Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης του dizi-living.gr.
Τα προϊόντα βρεφικής διατροφής Δεν επιστρέφονται.
Ορθοπεδικά προϊόντα Δεν επιστρέφονται.
Παρέχεται η δυνατότητα ακύρωσης παραγγελιών εφόσον δεν έχει προηγηθεί αποστολή της παραγγελίας σας.
Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων
Σε συνεργαζόμενο με εμάς κατάστημα:
Φέρνετε το προϊόν στο κατάστημά μας (μαζί με την απόδειξη αγοράς) και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με το ίδιο ή άλλο προϊόν της αρεσκείας σας.
Αποστολή προϊόντος:
Αφού έχετε ήδη επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης του dizi-living.gr , συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με το προϊόν με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών του φαρμακείου μας, εφόσον πρόκειται για δική μας υπαιτιότητα ή με οποιοδήποτε τρόπο αποστολής αν η αποστολή γίνεται με δική σας επιθυμία.
Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό όπως έχει εξηγηθεί αναλυτικά παραπάνω. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν τον ίδιο.
Η διεύθυνση στην οποία θα επιστρέφονται τα προϊόντα είναι:
Σερμπέζης Ζήσης, Λ.Μάκρης 15, Ν.Χηλή Τ.Κ. 68131, Αλεξανδρούπολη
Οδηγίες Συσκευασίας Προιόντων
Για να προστατέψετε το περιεχόμενο της αποστολής σας:
βεβαιωθείτε ότι η συσκευασία που θα χρησιμοποιήσετε διασφαλίζει την ακεραιότητά του. Θα πρέπει να αποφεύγεται η χρήση συσκευασιών οι οποίες έχουν χρησιμοποιηθεί κατά το παρελθόν και παρουσιάζουν σημάδια φθοράς.
τυλίξτε με προστατευτικά υλικά (φυσαλίδες, φελιζόλ) τα εύθραυστα αντικείμενα
προφυλάξτε κατάλληλα τα αιχμηρά αντικείμενα
χρησιμοποιήστε την εργοστασιακή συσκευασία σε περίπτωση που θέλετε να στείλετε ηλεκτρονικές συσκευές
χρησιμοποιήστε άθραυστα δοχεία ή τις ειδικές ξύλινες συσκευασίες σε περίπτωση που θέλετε να στείλετε υγρά, ώστε να αποφύγετε διαρροές
χρησιμοποιείστε ταινίες συσκευασίας για να σφραγίσετε την αποστολή σας
προφυλάξτε τα μικρά αντικείμενα με ένα χαρτί
Σε περιπτωση καταστροφής των προιόντων κατα την μεταφορά των προς επιστροφής προιόντων, δε φέρουμε ευθύνη και ΔΕΝ γίνεται αποζημίωση τους